Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Zani

Mladíku!

Vy jste novodobej Chamberlein !

Ten taky věřil Hitlerovi, a dokonce dojednal mír v Evropě!

Nemám Izraelskou vládu rád, jsou to totiž opravdoví  "židáci" , prděj na všechno a na všechny, hlavně mít velkej Izrael.

Jenže Irán, tam vládne opravdovej magor, a jestli si myslíte , že nebastlí bombu, tak asi moc nečtete. Až jí bude mít, co potom? To nebude jako s Brežněvem? On klidně ty rakety na Izrael odpálí, bez ohledu na to, že ti pak vypálej celej střední východ. On bude hrdina, co zničil židovskej stát.

0/0
23.11.2011 23:52

Tomáš Kupec

Re: Mladíku!

Hitler declaroval své fašistické cíle, ale Ahmadínežád? Zkuste uvést něco, čím by jste potvrdil že je magor. Vynechme jeho spekulace ohledně "řádně medializovaného" holocaustu a vymazání Izraele z mapy - to se ukázalo jako lež západních médií.

0/0
24.11.2011 0:02

Zani

Re: Mladíku!

Najděte si třeba jeho projevy z OSN. Ale možná že ty desítky velvyslanců co opustili sál byli všichni židi, kdo ví. :-)

Já tam neseděl.

0/0
24.11.2011 0:12

Tomáš Kupec

Re: Mladíku!

Já je pozorně poslouchal, zkuste uvést, co řekl zlého. Opravdu mě to zajímá.

0/0
24.11.2011 0:14

il1948

Re: Mladíku!

Ale nehraj sa na väčšieho idiota než si študent !! Iránsky prezident, magor ktorý očakáva príchod Mahdího, sa vo vzťahu k Izraelu vyjadril jasne. To, že použil termín "sionistický útvar" miesto Izrael neznamená vôbec nič. Je to bežné označenie - ekvivalent k Izrael. Obhajuješ neobhájiteľné a naviac človeka, ktorého neznášajú aj vlastný ľudia.

0/0
3.12.2011 11:14

Tomáš Kupec

Re: Mladíku!

zkuste uvést nějaký rozumnný argument a ne jen medii překroucené slovní útoky na sionismus. Prosím.

0/0
3.12.2011 18:47

il1948

Re: Mladíku!

na sionizmus alias sionistický útvar teda Izrael ;-D Mám ti to nakresliť ???

0/0
6.12.2011 15:52

Tomáš Kupec

Re: Mladíku!

děkuji za hodnotnou reakci

0/0
6.12.2011 16:25

rezjir rezjir

Jenom poznamka

Bylo by přesnější, a zároveň neutrálnější hovořit o izralské lobby. Zájmy Židů nemusejí shodovat se zájmy Státu Izrael.

0/0
23.11.2011 21:08

Tomáš Kupec

Re: Jenom poznamka

Máte pravdu, ale Izrael se sám prezentuje jako židovský stát, takže jsem zvolil tuto provokativní formu vyjádření. Z diplomatického hlediska jsem měl napsat spíše něco jako "Sionistická lobby v MAAE" ...

0/0
23.11.2011 21:58

pesimistafurt

autore, koukám,že naústavech politologie pořádještě učí

bývali učitelé marx-leninismu.

0/0
23.11.2011 17:23

Tomáš Kupec

Re: autore, koukám,že naústavech politologie pořádještě učí

Jen pro upřesnění, nestudoval jsem politologii ...

0/0
23.11.2011 17:26

pesimistafurt

Re: autore, koukám,že naústavech politologie pořádještě učí

tak jakou jinou pomatenou levicovou "vědu"?

0/0
23.11.2011 17:27

Tomáš Kupec

Re: autore, koukám,že naústavech politologie pořádještě učí

ICT

0/0
23.11.2011 17:30

pesimistafurt

Re: autore, koukám,že naústavech politologie pořádještě učí

to se tedy divím, že se pletete do takových problémů

0/0
23.11.2011 17:32

Tomáš Kupec

Re: autore, koukám,že naústavech politologie pořádještě učí

Chtěl jsem narušit to homogenní přesvědčení v naší společnosti, že je Írán agresivní země. Podle mě není, proto jsem přispěl svým textem. Snad jsem nespáchal zločin :-) ... byť mi už chodí obvinění z antisemitismu a podobných nesmyslů ...

0/0
23.11.2011 17:37

Tomáš Kupec

Re: autore, koukám,že naústavech politologie pořádještě učí

mimochodem z jaké indicie jste vydedukoval, že jsem levičák? Vážně by mě to zajímalo, protože mi to pod texty píšete často ...

0/0
23.11.2011 17:40

pesimistafurt

Re: autore, koukám,že naústavech politologie pořádještě učí

mimochodem, zásadně se mýlíte; na váš blog jsem tuším reagoval poprvé a termín levičák obvykle nepoužívám; vychvalování Iránu je ovšem pomateně levičácké

0/0
23.11.2011 17:51

Tomáš Kupec

Re: autore, koukám,že naústavech politologie pořádještě učí

Píšete jsem myslel v množném čísle. Nevychvaluji Írán, ale předkládám jiný pohled na tento problém ... na nevidím nikde nic levicového

0/0
23.11.2011 17:55

roman36c

Re: autore, koukám,že naústavech politologie pořádještě učí

A jaký je ten pohled? Že 11. září bylo zosnováno samotnými Spojenými státy? To je ten tvůj pohled? Dost zvláštní. Chápu že jsi nezaměstnaný.

0/0
23.11.2011 17:59

Tomáš Kupec

Re: autore, koukám,že naústavech politologie pořádještě učí

V textu není nic o 11. září, takže nevím, proč to tady pletete. Ovšem je pravda, že po 11. září G. Bush označil Írán za zemi "Osy zla", čímž začal politický atak na Íránský národ. Ano, G. Bush označil národ, který podporuje terorismus za nepřátelský národ. Není to ukázkový případ xenofobie? Jediný terorismus je to, že stejně jako mnohé evropské státy Írán podporoval Hamáz jako organizaci spravující Palestinu ...

0/0
23.11.2011 22:03

roman36c

Re: autore, koukám,že naústavech politologie pořádještě učí

Mě je naprosto jedno co je nebo není v textu. Ten Íránskej šašek na zasedání OSN pronesl to co jsem napsal. A to považuju za důležité. Takovej člověk může říct cokoliv, pro mě bude nedůvěryhodnou figurkou. I když ty mu věříš. Rv

0/0
23.11.2011 22:09

Tomáš Kupec

Re: autore, koukám,že naústavech politologie pořádještě učí

Když se jednou někdo zmýlí, není to důvod k tomu, aby jste ho navždy zavrhl. Navíc pokud jste rozumně uvažující člověk musíte uznat, že 11. září bylo až příliš divné ... Ale to je na jinou debatu. Asi máte svůj názor pevný, nic s nim nenadělám. Pokud máte svůj blog, rád si přečtu vaše názory, možná pak přehodnotím ty své.

0/0
23.11.2011 22:17

roman36c

Re: autore, koukám,že naústavech politologie pořádještě učí

11. září bylo příliš divné? Ne. Ty seš příliš divnej. Tak složitá operace jakou 11. září provedli teroristé je v demokratické společnosti neproveditelná. Vždycky by se našel někdo, kdo to vykecá. Na to jsou potřeba fanatici kteří pro "svou věc" bez mrknutí oka obětují svůj vlastní život a podpora diktátorských režimů kte si nikdo netroufne ceknout.

0/0
24.11.2011 6:19

Tomáš Kupec

Re: autore, koukám,že naústavech politologie pořádještě učí

Ano bylo divné, protože se nikdy v historii nezritila vyskova budova na zaklade pozaru ... a behem toho rana se zritily hned tri! Ten letecky manevr byl tak dokonaly, ze by clovek myslel, ze letadla byla navadena. Manevr se amaterskym letcum povedl s boeingy hned dvakrat! Vlastne 3x - jeste petagon ... Mimochodem jsem presvedcen pod tihou dukazu, ze stejna jako Izrael vytvoril Fatah, aby mohl obvinovat s terorismu Palestince, vytvorily USA Al-kaidu, aby mely zaminku k dobyvani blizkeho vychodu.

Vy blog teda nemáte?

0/0
24.11.2011 12:39

dva mraky

Re: autore, koukám,že naústavech politologie pořádještě učí

Ach my zapomeli na bohate svetove zkusenosti s narazy letadel do vyskovych budov. To je mi divne ze zrovna z tech desitek podobnych katastrof po celem svete jen WTC spadlo takhle divne.

0/0
6.12.2011 16:24

OliveraKatarina

Naprostý souhlas !

R^R^R^[>-]

+2/0
23.11.2011 17:19

tromi14

karma

Írán musí být dobře vyzbrojen, aby izraelskou agresi ustálR^

+9/0
23.11.2011 16:34

pesimistafurt

Re: karma

věřit Iránu může dnes jen hlupák; pročpak asi řada arabských států v současné době tlačí na USA aby Irán bombardovaly? (viz dnešní zprávy)

0/0
23.11.2011 17:18

tromi14

Re: karma

a které?;-D;-D

0/0
23.11.2011 17:21

Tomáš Kupec

Re: karma

Protože jsou ty státy již pod kontrolou USA a prohlašují jen to, co USA a Izrael chtějí, aby prohlašovaly.

0/0
23.11.2011 17:22

pesimistafurt

Re: karma

zajímavý výklad - vy studujete politologii?

0/0
23.11.2011 17:24

Tomáš Kupec

Re: karma

ne

0/0
23.11.2011 17:27

Martin V2

Re: karma

Kdy zahájil Izrael agresi a kam?

0/0
23.11.2011 17:46

roman36c

Koukám,

další příznivce tzv. Svobodných a milovník diktátorů.... Chlapče smůla. Tvým potencionálním spojencům se poslední dobou moc nedaří.

0/0
23.11.2011 16:31

jendazmoravy

Tak tohle píše "demokrat"

A tohle zase píše příznivec nadřazené rasy. (Nemyslím německé, spíš té, co jim Hitler udělal výbornou propagandistickou službu)

+2/0
23.11.2011 17:00

roman36c

Re: Tak tohle píše

Škoda že Hitler neudělal podobnou propagandistickou službu tvojí rodině. Alespoň bys nevypustil do světa takovou kravinu.

0/0
23.11.2011 17:02

jendazmoravy

Tedy jinak

Beru na vědomí, že Židé jsou vyvolený národ. Konečně, v historii už to kolikrát dokázali. Ale štve mě, když o tom vyřvávají do světa. Já bych považoval za moudřejší si myslet svoje a nevyřvávat.

A teď k tématu: V Izraeli už rozjely média anketu, co si lidi myslí o případném napadení Íránu. Dovedete si představit, jak vysoko by příslušní propagandisté vyskakovali, kdyby třeba turecká média se ptala veřejně Turků, zda souhlasí s napadením Izraele? (Nechť Turci prominou, používám je jen jako příklad)

0/0
23.11.2011 17:18

pesimistafurt

Re: Tedy jinak

koukám, že o tom vyvolení řvete akorát vy; z Izraele (oficiální představitelé) jsem to neslyšel

0/0
23.11.2011 17:20

Zani

Re: Tedy jinak

Vláda to vyřvávat nemůže, logisch! Vyřvávaj to ale osadníci na okupovaných územích, jsou vyvolenej národ, proto tam taky ty sídliště stavěj! No a co dělá vláda? Podporuje je! ;-)

0/0
23.11.2011 23:43

il1948

Re: Tedy jinak

Osadníci tvoria promile obyvateľstva a promile obyvateľstva ich podporuje takže prestaň slintať nezmysli a rovno povedz čo máš na srdci !!

0/0
3.12.2011 11:19

Zani

Re: Tedy jinak

Tak promile jo?

A jak se to stane, že skoro každá vláda je podporuje? Že by to promile pokaždé vyhrálo volby? A kolik promile je na to třeba?:-)

0/0
3.12.2011 15:41

il1948

Re: Tedy jinak

Bavíme sa o osadníkoch, nie o ortodoxných, vďaka ortodoxom sa zo strán ako Šas stáva jazýček na váhach. A práve oni podporujú osadníkov. Je to zložitejšie ako to vyzerá. Každopádne pre normálnych ľudí je to pekná "osina v prd..."

0/0
6.12.2011 15:51

Jan Ruzicka

To snad radši jděte pracovat.

0/0
23.11.2011 16:26

pesimistafurt

Re: To snad radši jděte pracovat.

nemůže, je politolog; možná po Novém roce dostane do ruky od Drábka koště

0/0
23.11.2011 17:00



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.