Diskuse

Kandidatura na funkci Vrchní protektor pro Čechy, Moravu a Slezsko

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jestliže bych snad někdy, v hloubi duše,  připustil možnost volit paní Bobošíkovou, tak skutečnost, že bych se ocitl ve společnosti pisatele tohoto blogu a jemu podobných, mě spolehlivě vrátí mezi slušné a přemýšlivé lidi.

4 1
možnosti

J58o55s32e37f 38P69o74t14r

31. 12. 2012 1:31

budu volit K. Schwarzenbergra !!

2 1
možnosti

Proč dáváte tomu pánovi nálepku sionisty?

5 0
možnosti

Neví co to je, ale zní mu to jako nadávka, tak se mu to líbí.

2 0
možnosti

"Když jsme sestavovali rozpočet právě na léta 2007 až 2013, tak tam jsem lobovala za regionální rozvoj, to znamená, aby co nejvíce peněz šlo právě do rozvoje těch silnic, dálnic, regionální infrastruktury, to byla první věc a druhá věc, na které mi velmi záleželo, aby se právě posílila věda a vývoj. Toto byly dvě věci, kam jsem se snažila prostřednictvím toho, co jsem v té době mohla, protože jsem byla ve výboru, který ten rozpočet připravoval, tak tam jsem se snažila napřít co nejvíc peněz."

1 0
možnosti

"Já jsem přesvědčena, že europarlament je k něčemu. Nebudu zahlcovat posluchače procedurami a jeho pravomocemi, jenom dvě základní - volí Evropskou komisi a schvaluje evropské rozpočty. Takže to jsou ty dvě nejzákladnější pravomoce. Ale Evropský parlament, alespoň pro mne jako pro člověka, který zná i parlament český, je velmi inspirativní, a to inspirativní v několika oblastech. Za prvé, v Evropském parlamentu, pokud se nezúčastníte dostatečného počtu hlasování, nedostanete peníze. To považuji za velmi výchovné a okamžitě bych to zavedla i v ..."

1 0
možnosti

""Ne, ne, ne, ne. Já se považuji za eurorealistku a od začátku, co jsem vstoupila do Evropského parlamentu, říkám, že Evropa potřebuje sjednocující dokument, ale úplně jiný, než ten, který byl v té době napsán. Od začátku jsem říkala: "Mějme tu odvahu a ústavu přepišme," což se nyní také naštěstí děje.""

2 0
možnosti

Váš písemný projev působí, jako když já zpívám. Obojí je děs, akorát že já nemám to vaše sebevědomí, abych svou neschopnost prezentoval před obecenstvem.. ;-)

3 1
možnosti
Foto

L55u87b67o31r 81J64o12š50t

30. 12. 2012 21:43

Opět jasný případ, kdy gramotnost přišla příliš brzy.

2 1
možnosti

Nebýt EU, tak bychom ty dotace vůbec nepotřebovali.

0 4
možnosti