Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

20/40

Nepochopil jsem

Nevím jak ostatní, ale pro mě  patří svobodní mezi ty nejzarytější konzervativce (v tom špatném smyslu).

Že jste homofob mě vůbec nepřekvapuje. To je přesně to, co bych od přiznivce sso čekal.

Všechny ty povídky o ekonomické "svobodě"  a dalších "svobodách" jsou jenom rouška pro reakcionářskou politiku.

Tak to vidím já.

0/0
10.12.2011 1:54

20/40

Re: Nepochopil jsem

Jinak abych se doplnil...

Sso se vubec neobavam protoze se nikdy do parlamentu nedostanou. Pro vetsinu lidi jste strana kecalku a vseznalku.

0/0
10.12.2011 2:01

Tomáš Kupec

Re: Nepochopil jsem

Člověk si uvědomí svou moudrost, až když se střetne z hlouposti jiných.

0/0
10.12.2011 15:10

Tomáš Kupec

Re: Nepochopil jsem

:-D samozřejmě S :-D

0/0
10.12.2011 15:11

h@luzak

Re: Nepochopil jsem

Zdá se, že Svobodné skutečně neznáte. Zkuste se podívat třeba na odpovědi předsedy Petra Macha - jistě Vás bude zajímat třeba odpověď na třetí otázku: "Souhlasím se Svobodnými téměř ve všem. Nedokážu však pochopit odmítavý postoj k registrovanému partnerství. Proč chtějí Svobodní homosexuálům upírat svobodu svazku?". http://www.svobodni.cz/9-program/50-otazky-a-odpovedi/

0/0
12.12.2011 10:30

metalwarrior665

Dobře napsané

Pěkný text. Svobodní samožřejmě nemusí vyhrát volby, každý poslanec za ně může dělat dobrou práci a snaha prosadit 100% programu je utopická, takže by stačilo potáhnout ODS a TOPku trochu víc doprava.

0/0
7.12.2011 16:59

Tomáš Kupec

Re: Dobře napsané

Děkuji.

0/0
7.12.2011 18:03

Pavel Brno po smazání

Re: Dobře napsané

Nechápu, proč bych měl potáhnout ODS a TOPku pořádně do prava - měly  možností a prachů víc než dost - na rozdíl od Svobodných. Najednou Topolánek přednáší na školách správnost pravicových myšlenek - nevím, proč mu dávat druhou šanci, když se u vesla v praxi choval jako komouš. Svobodní kritizovali fotovoltaiku v době, kdy ODS měla možnost zakázat ČEZu stavět megafotovoltaické projekty, možnost zakázat ERU stanovovat nehorázně vysoké výkupní ceny atd.atd. Přeji si, aby šla ODS k čertu a Svobodní získali co nejvíc dělníků a ostatních lidí, kteří užitečně pracují nebo si zaslouží za užitečnou práci důchod.

+2/0
8.12.2011 0:19

praveverka

já myslel že politická propagace je

na blogu idnes prisne zakázána. hm, očividně ne pro všechny strany 8-o

0/0
6.12.2011 19:09

Abadi Kwame2

Re: já myslel že politická propagace je

To víte, administrátoři (zejména pan Banga) jsou skrytí voliči Svobodných.... :)

0/0
6.12.2011 19:10

praveverka

Re: já myslel že politická propagace je

Zakázané články: propagační texty politických stran, politiků nebo jejich příznivců

včetně textů vyzývajících ke zvolení konkrétního politického subjektu 8-o;-O

0/0
6.12.2011 19:16

Abadi Kwame2

Re: já myslel že politická propagace je

Podejte stížnost. Já sám tento blog postrádat tedy nebudu.

0/0
6.12.2011 19:21

praveverka

Re: já myslel že politická propagace je

prosím adminy o přesunutí článku do soukromých. nechodím sem  pro dávku politické masáže ať uz levice či pravice!;-O

0/0
6.12.2011 19:25

SocPredator

Re: já myslel že politická propagace je

Vy si to přečtěte ještě jednou;-D

0/0
10.12.2011 22:02

OliveraKatarina

Naprostý souhlas s autorem !

R^[>-]

+2/0
6.12.2011 18:55

Kruton

Pro autora

Jestlipak víte, čím bývá charakterizován konzervatismus?

0/0
6.12.2011 18:45

Tomáš Kupec

Re: Pro autora

tak až teď jste si to teprve vygooglil? :-)

+1/0
6.12.2011 18:48

Kruton

Re: Pro autora

chlapče, nepotřebuji googlit, o politickém myšlení jsem přečetl pravděpodobně víc knih než vy těch ostatních...

Takže (pokud ten google neovládáte) konzervativní hodnoty jsou: tradice, kolektivismus, hierarchie a autorita, majetek, nerovnost, rodina-církev-stát.... Kde tam vidíte svobodné? Zkuste si přečíst pár knih od skutečných konzervativců, jako byl Burke, de Maistre nebo Acton a pak zkuste blábolit něco o konzervativních libertariálnech...

0/0
6.12.2011 18:51

Tomáš Kupec

Re: Pro autora

Pro individuální konzervatismus nebo tradicionalismus nejsou Svobodní hrozbou, naopak zaručují právo tyto hodnoty uznávat a vlastnit. Nemají politický program postaveny na propagaci jednoho směru morálky. Naopak dávají možnost každému z nás mít vlastní hodnotový systém, tedy i být konzervativně smyšlejícím. Ze svobodou se to nijak nevylučuje.

+2/0
6.12.2011 18:56

Kruton

Re: Pro autora

v tom případě jste dal pojmu konzervatismus nový rozměr :-).... Pokud je společnost organická a lidé mají hodnotu jen jako její součásti, pak atomizující individualismus libertariánů je k tomu dokonale k antagonický. Pokud bude konzervatismus individualistický, pak nebude konzervatismem. Stejně tak je v dokonalé opozici svoboda vs. autorita či rovnost vs. hierarchie (společenská)..... snažíte se spářit raka s havranem.

0/0
6.12.2011 19:02

Tomáš Kupec

Re: Pro autora

Vy se ale bavíte o konzervatismus jakožto o politickém, společenském a intelektuálním hnutí, nikoliv o stavu mysli či povahové inklinaci.

0/0
6.12.2011 19:09

Kruton

Re: Pro autora

Celý váš text vyzněl jako politický.

0/0
6.12.2011 19:13

Kruton

Re: Pro autora

to byste mohl říct, že mají mnoho společného s komunismem, protože dokonalá svoboda názoru umožní být komunisticky smýšlejícím, a proto je můžou komunisti spokojeně volit. Naprostá volnost morálky je fakticky etický pluralismus čili amorálnost.

0/0
6.12.2011 19:10

Tomáš Kupec

Re: Pro autora

S vnitřním sociálním cítěním nejsou svobodní rovněž v rozporu. Dává každému z nás svobodnou volbu naložit s našimi financemi podle našeho uvážení, tedy můžete dobrovolně přispět komu chcete. Dokonce i státnímu rozpočtu.

0/0
6.12.2011 19:24

Pavel Brno po smazání

Re: Pro autora

Možná jsem Vás nepochopil, ale za sebe říkám, že pokud si svobodně lidé zvolí komunismus, nemám s tím, coby pravičák, žádný problém, pokud mi následně dovolí komouši odstěhování včetně mých knih a květináčů.

0/0
8.12.2011 0:27

zpetak

Hezky den.

Mlady muzi,ve svem clanku si odporujete. Volite Svobodne, protoze jsou za naprostou svobodou. A nahle pisete o homosexualech, ktere, jak tvrdite nemate rad a tak je svobodne budete trestat . Zaridite, aby jste je nepotkaval , aby je nepotkavaly ani Vase deti. Jak? Date je "svobodne" do koncentraku jako Hitler? Bezte se vycpat mlady muzi. Jste strasne nebezpecny pro svobodu. Svobodu chapete jen dle svych zajmu.

+1/0
6.12.2011 18:45

pěnice

Re: Hezky den.

Vykládáte si autorova slova po svém. Píše o VOLBĚ ve všem konání. Tak mu nepodsouvejte svůj pohled.

+1/0
6.12.2011 18:49

Tomáš Kupec

Re: Hezky den.

Jak píše Pěnice, pochopil jste text po svém. Nevím, co na to říct. Snad jen přečtěte si to znova a pozorněji.

+2/0
6.12.2011 18:51

Pavel Brno po smazání

Re: Hezky den.

8-o buď to myslíte vážně, nebo podsí.áte.  Možná jste homosexuál, ale jistě nebudete nutit své děti, aby byly heterosexuální, ne? Proč to nejde, podle Vás, i opačně?  Jste hrozně nebezpečný, ale do koncentráku bych Vás stejně nešoupnul - jsem totiž pravičák.

0/0
8.12.2011 0:39

Abadi Kwame2

Proč mám pocit...

Proč mám pocit, že tento článek je spíše provokace nějakého komanče?

0/0
6.12.2011 18:44

barman

Dobře Vám tak!

0/0
6.12.2011 18:42

strycek-Joe spol. s r.o.

Proč jste tuto samomluvu, Kupče,

umístil na blog ?

0/0
6.12.2011 18:35

Tomáš Kupec

Re: Proč jste tuto samomluvu, Kupče,

protože chci poukázat na mylnost obav ze Svobodných - plynoucích především z neznalostí principu jejich myšlenek.

+1/0
6.12.2011 18:39

strycek-Joe spol. s r.o.

Re: Proč jste tuto samomluvu, Kupče,

jakých obav ? v totmo režimu jsem si všiml pouze obav z komunistů, proto je také volím. Kdyby měl režim obavy ze Svobodných, znamenalo by to, že jsou skutečnou systémovou opozicí a nikoli tupou, provládní stranou, jak se sami prezentují.

+1/0
6.12.2011 18:46

Tomáš Kupec

Re: Proč jste tuto samomluvu, Kupče,

jde vidět, že volíte komunisty, protože tady nikdo nemluvil o strachu režimu... hovořil jsem o strachu některých konzervativně smyšlejících jedinců ze Svobodných

+1/0
6.12.2011 18:50

strycek-Joe spol. s r.o.

Re: Proč jste tuto samomluvu, Kupče,

a proč by měli mít vládnoucí konzervativci z TOP09 strach z provládní strany ?

0/0
6.12.2011 18:56

Tomáš Kupec

Re: Proč jste tuto samomluvu, Kupče,

To že kníže při zakládání strany řekl, že se strana hlásí k tradicím, neznamená, že jsou konzervativní stranou. Každopádně jsem nepochopil, kam směřujete. TOP09 má ze Svobodných strach zejména pro význam slova z jejich názvu...

+1/0
6.12.2011 19:05

Pavel Brno po smazání

Re: Proč jste tuto samomluvu, Kupče,

Jak jste na to přišel? Já volím Svobodné právě pro to, že mi komunistická politika TOP 09 a ODS nevyhovuje.

0/0
8.12.2011 0:47

Tomáš Kupec

Tradiční hodnoty a Svobodní

0/0
6.12.2011 18:33

Tomáš Kupec

Tradiční hodnoty a Svobodní

Svobodní nejsou v rozporu s tradičními hodnotami, jejich hodnotový systém vytváří tolerantní podloží pro každého z nás. V textu se snažím poukázat, že tradice leží na bedrech jednotlivců a ne státu a že proto jsou Svobodní tou pravou volbou pro podobně smyšlející. Nechápu některé vaše příspěvky v diskuzi, vážně.

+1/0
6.12.2011 18:37

jezusmarja

Sakra, to už jsou zase volby?

A kde?

0/0
6.12.2011 18:18

pěnice

Re: Sakra, to už jsou zase volby?

Já se ráda orientuju včas, přestože ještě volby nějaký čas nebudou. Pak to bude taková záplava programů, že bych se v tom těžko orientovala. Ale je to věc názoru každého.

+1/0
6.12.2011 18:37

agent_A54

Sice s některými jejich názory nesouhlasím

a to je myslím v pořádku, protože udělat politickou stranu, která se bude líbit ve všem všem je nesmysl...ale momentálně se mi zdají jako nejpřijatelnější z těch neparlamentních a po dalších volbách bych je rád viděl (buďme realisti) v parlamentu v opozici...

0/0
6.12.2011 18:18

jezusmarja

Re: Sice s některými jejich názory nesouhlasím

víte vůbec, kolik % voličů musí mít strana aby se dostala do parlamentu?

0/0
6.12.2011 18:21

Pavel Brno po smazání

Re: Sice s některými jejich názory nesouhlasím

Víte vůbec, kolik slušnosti musí mít v sobě člověk, aby jednoho dne přestal volit ODČSSD?  Vám nestačily poslední komunální volby? Těch vyhozených peněz na kampaně, aby nakonec volič ČSSD a ODS zjistil, že vlastně k volbám chodit nemusel.

+1/0
8.12.2011 0:57

jezusmarja

Re: Sice s některými jejich názory nesouhlasím

a víte kolik má SSO příznivců?

0/0
6.12.2011 18:23

hk136

Re: Sice s některými jejich názory nesouhlasím

No já myslím, že se to dá snadno spočítat... Všichni totiž blogují na idnes...

0/0
6.12.2011 18:50

roman36d

Re: Sice s některými jejich názory nesouhlasím

Ti budou rádi když se alespoň Mach s Matějkou dostanou do ZOO jako ohrožený druh. Nakonec není to od věci. Když nás opustila Moja a Tano, tak nějaké nové primáty si Troja zaslouží. :-)

0/0
6.12.2011 18:26

pěnice

Re: Sice s některými jejich názory nesouhlasím

Zase jeden, co říká - hop? Váš příspěvek nechápu, nemusíte souhlasit, ale proč ty urážky?

+2/0
6.12.2011 18:40

roman36d

Re: Sice s některými jejich názory nesouhlasím

Máte pravdu. Přehnal jsem to. Moc se Moje i Tanovi omlouvám :-)

0/0
6.12.2011 18:43



Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.