Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Baltazar123

Je to naopak, V.H. je lokajem K.S.

Pane Kupče, mýlíte se v jedné maličkosti, opak je pravdou.

Václav Havel vždy byl a je lokajem Karla Schwarzenbega.

To K.S. vytáhl V.H. z nicoty a protlačil ho za pomoci svých panevropských a bilderbergovských kamarádíčků až na post presidenta.Brrr, úplně mne zamrazilo když jsem si vzpomněl na počátek 90. let a "prezidentování " V.H.

Následky této činnosti V.H. v režii K.S. budeme ještě dlouho a draze platit.

+1/0
3.11.2011 16:59

Tomáš Kupec

Re: Je to naopak, V.H. je lokajem K.S.

jj přesně, máte pravdu. Ovšem v mediálním kontextu to je možné chápat i tak, jak jsem to uvedl. Zjednodušil jsem to z jiného úhlu pohledu. Byť skutečnost je jiná ... díky za doplnění.

0/0
6.11.2011 22:53

markyz.Gero

no myslím si

ale není to nic pěkného ;-D

0/0
24.10.2011 23:33

837

Jo podivná věc

lékař píše do spisu pacienta věci které evidentně patří do policejního protokolu, klade ještě další policejní doplňující otázky a potom si dodatečně vzpomene že se změnil zákon a že má prý oznamovací povinnost a jako řádný občan s tímhle hned utíká na policie, no řekl bych velmi podivné.

Apropó nebyli to náhodou tito "lékaři" co tady rozehráli tuhle hloupou hru

http://www.akce-dost.cz/20100302.htm

+2/0
23.10.2011 19:12

Tomáš Kupec

Re: Jo podivná věc

R^

0/0
24.10.2011 23:12

Tomáš Kupec

Děkuji všem za komentáře.

Děkuji všem za komentáře - za ty kladné i záporné.

0/0
23.10.2011 19:01

echo.3.

Podivejte Kupec

Zanechejte trhovskych plku a hledejte smysluplnejsi praci.

:o)

0/0
19.10.2011 18:42

krllo

Nejlepší by bylo odstranit oba dva.

Který časopis to udělá?;-D

0/0
19.10.2011 13:38

marek.voksay,blogidnes

Souhlas ...

Nebudu komentovat Vaše hodnocení Klausovy zásadovosti ani Vaši dedukci ohledně toho, jestli Havel někoho vede a úkoluje, nebo je tomu naopak ....... ale co se týče Respektu, pak tam je Váš názor s největší pravděpodobností správný. Antiklausovské články jsou jeho pravidelnou součástí .

+1/0
19.10.2011 12:10

Ježikača

vzhledem k tomu,

že rod Schwarcenberků usiluje už několik staletí o českou korunu, nebo jinou formu vlády na tomto území, je otázka, jestli tu chce být jeho politicky činný člen prezidentem, nebo místodržícím. když vidím poslední dobou ten chlív, co tu panuje, bylo by možná dobré vyhlásit Německu válku, první den se vzdát a stát se další spolkovou republikou. protože jinak pořádek nebude - vlády českých karierních úředníků s hmotnou odpovědností se asi nedočkám. bohužel.

0/0
19.10.2011 11:33

lubossula

Co si myslim ja?

Nevim cim vas Klaus kdy presvedcil o sve zasadovosti, staci  snad jen pripomenout jeho prohlaseni, ze Maradonova branka platila. Nicmene i ja si myslim, ze Klaus zadny uplatek nevzal. Ale to stejne si nemyslim o jeho poskocich. Zaroven k vasi teorii.... ja si myslim, ze nemusite nutne a za kazdou cenu a jeste verejne dolovat holuba z nosu, kdyz jste se pred tim vysmrkal

+1/0
19.10.2011 11:08

petrph

ale zase nejde

každé oznámení o korupci shodit ze stolu s tím, že si to politická opozice dotyčného politika  vymyslela aby ho zdiskreditovala  Nikdo přece netvrdí,že Klaus vzal ty peníze sám,mohl to udělat někdo z jeho týmu,kdo ty podklady k vyhlášení milosti připravuje To už je reálnější obraz situace-Klausovi oponenti se domákli že někdo z jeho týmu bere úplatky a medializují to aby potopilo Klause,ne?

Navíc musíme vzít v úvahu to,co snad každý chápe,ta ženská nebyla duševně chorá aby se její řeči daly označit za bludy, ta,potom co byla sama vyšetřována pro úplatkářství, se účelově "duševně složila" aby nemusela do vězení,a na psychiatrii se šla jen schovat.To že věděla si za nabrané úplatky mohla koupit kohokoliv,není příznakem duševní choroby, spíš naopak,Klausovi a jeho pravicové mantře o liberalismu a neviditelné ruce trhu to spíš přitíží

Klausova chyba je asi nyní v tom, že už zapomněl jak probíhá politický boj,a domnívá se že už je nedotknutelný.Nebýt toho, tak obětuje pár pěšců pod sebou

+2/0
19.10.2011 7:52

jurnecka

O Klausovi si můžu myslet cokoli...

ale né to, že rozdává milosti za peníze...

Každý má svoji slabinu... I Klaus. Je ješita, touží po uznání, atd...

Ale myslim, že prachy mezi tyto slabůstky nepatří...

Takže bych, vzhledem k vlastnickým vztahům Respektu, docela vaší teorii i věřil...

+1/0
19.10.2011 0:39

bojovnik2

Kéž by to byla pravda

a jakákoliv "partaj" by psychotika, zpátečníka a demoralizátora společnosti Klause odstranila.

+3/0
19.10.2011 0:05

cara al sol

Bakala se Schwarzenbergem

nejsou Havlovi poskoci, on sám je pouhá figurka...

0/0
18.10.2011 23:43

Tomáš Kupec

Re: Bakala se Schwarzenbergem

To by vydalo na celý článek ... možná spíše knihu. Pokud teda správně chápu, jak to myslíte.

0/0
18.10.2011 23:58

cara al sol

Re: Bakala se Schwarzenbergem

Havel má praxi, vzdělání i schopnosti kulisáka. Myslet si o něm, že je jakýmsi hybatelem politické scény je poněkud přehnané. Natož v posledních letech, kdy je rád, že je rád a vrcholem jeho aktivity jsou z útrpnosti udělovaná pozvání k interview a podle všeho (zatím jsem neviděl) zpackaný film.

0/0
19.10.2011 9:42

Tramp_007

Neměl by tento článek

být zařazen spíš v rubrice Plky?

+5/0
18.10.2011 23:28

Tomáš Kupec

Re: Neměl by tento článek

Výskyt vašich příspěvku pln pádných argumentů, je vždy pro autora dobrým znamením. R^

0/0
18.10.2011 23:33

Rodnok

Re: Neměl by tento článek

Kupec, hele když někam pošleš motivační dopis plnej gramatickejch chyb (do téhle věty např. nepatří čárka), divíš se, že ho hodí do koše? ;-D

0/0
19.10.2011 15:02

Tomáš Kupec

Re: Neměl by tento článek

Něco na tom bude :-)

0/0
19.10.2011 17:38

honzahoff

Trochu nepřesné

Právdoláskařskému Respektu nevěřím ani nos mezi očima, naopak Klause beru jako hlas relativně zdravého rozumu. (Klausovci jsou menší zlo, nežli havlisté.) Nicméně s Vaším obdivem k tomuto pánovi bych polemizoval. Člověk, který káže o rodinných hodnotách v úspěšné snaze získat rozhodující dva hlasy v prezidentské volbě, následně slaví nocí s milenkou. A je přinejmenším podezřelý z dřívějších návštěv homosexuálních prostitutů. A vy napíšete, že je to zásadový člověk. Klause nelze zdiskreditovat, on už zdiskreditovaný je. Nicméně přesto mu v řadě myšlenkových sporů fandím.

Bc. Jan Hoffmann, http://janhoffmann.blog.idnes.cz

+2/0
18.10.2011 23:13

hendrixx

Havlova partaj?!

Co to tady blekotáte, člověče zmatená. Havel je už x-let mimo politiku a nikdy ani dřív žádnou "partaj" neměl a v žádné ani nebyl členem. Bakala a Schwarzenberg Havlovi lokajové? Jste normální? Objevilo se holt nějaké svědecky podložené podezření, které policie prověří a třeba odloží. No a? V demokraciích je normální, že jsou vyšetřováni i nejvyšší politici. Klaus se nemá čeho bát, má absolutní imunitu. Kdyby se v podezření ocitli jeho spolupracovníci, jistě jim udělí milost dřív, než se dostanou před soud. Ale ať už je to jakkoli, určitě to nezosnoval nemocný Havel. Ten má, s prominutím, teď úplně jiné starosti. Daleko víc mě zaráží, že tenhle hloupý a nenávistný slint od "nezaměstnaného absolventa" admini dali do "zaujalo nás". 8-o Jsem rád, že už tu nebloguju.

Jan Buriánek

+4/0
18.10.2011 22:43

Tomáš Kupec

Re: Havlova partaj?!

Máte pravdu Havel je nemocný člověk ... R^

+1/0
18.10.2011 23:01

Tramp_007

Re: Havlova partaj?!

Vy taky, trochu jinak sice, ale přesto.

+1/0
18.10.2011 23:23

Tomáš Kupec

Re: Havlova partaj?!

Možná ... :-) Ovšem já na rozdíl od Havla nemám postranní úmysly. Havel hraje partii v pozadí dění s našimi osudy. Kdežto filozofie, kterou já zastávám, je taková, že na to nemá nikdo bez našeho vědomí právo. Kdyby své představy řekl otevřeně jako to dělá Klaus, většina by se zhrozila co je to za stvůru. Viz Římský klub a jeho cíle, které Havel propaguje.

+1/0
18.10.2011 23:30

tyfor

Re: Havlova partaj?!

Havel je nemocný, ale Havlová je zdravá a oslavu narozenin svého manžela zorganizovala s finační pomocí p.Bakaly skvěle.A je snad nemožné, aby se stala první českou prezidentkou, ambiciozní je na to dost co říkáte !!

0/0
19.10.2011 10:15

Azereth

Re: Havlova partaj?!

To snad raději ne...8-o

0/0
19.10.2011 12:25

Tomáš Kupec

Re: Havlova partaj?!

Mimochodem, pokud článek polemizuje nad Havlovou potencionální zlovůli, není vhodné jej dávat do sekce "zaujalo nás"? Možná jste navyklý z vašeho nového blogu na lidovkách ... pak je to tedy pochopitelné ...

0/0
18.10.2011 23:07

honzahoff

Re: Havlova partaj?!

Až se Bakala a Schwarzenberg v nějakém názoru postaví na opačnou stranu než Havel, vzbuďte mne :-/

A já jsem rád, že z blogu odešel další trapák argumentující ad hominem Rv

0/0
18.10.2011 23:19

Tramp_007

Re: Havlova partaj?!

Ad hominem je celý ten článek o kterém se diskutuje.

+3/0
18.10.2011 23:30

stroup

..

člověk který si váží Klause je takový... zvláštní...

ale což každý máme svoje, někdo chlastá, někdo hulí, někdo je ekoterorista, někdo jenom terorista, někdo zase kapitalista, někdo nadává do lokajů, někdo zase krade bezcenné propisky... každého baví něco jiného :-)

+2/0
18.10.2011 21:55

gaisaka

S V.K.

S Václavem Klausem je to jako s Bátorovou milostnicí, katolickou církví. Dehonestovat a ztrapňovat ji jest ztrátou času, zastane to plně sama.

+3/0
18.10.2011 21:28

honzahoff

Re: S V.K.

S katolickou Církví je to jako s městskou lékarnou, kde Vás obsluhují lékarníci, ktečí mají sami řadu chorob. A chodí tam spousta neposlušných pacientů, kteří jednou za týden přijdou, a pak stejně nedodržují dávkování. Taková lékárna je pro ostudu. Ale stejně - srovnatelné léky jinde v městě neseženete, ať se snažíte sebevíce.

+2/0
18.10.2011 23:17

Manousek_22

Hon na čaodějnice pokračuje

http://zpravy.idnes.cz/klaus-v-roudnici-skadlil-novinare-a-skolacce-zadal-pocetni-ukol-psg-/domaci.aspx?c=A111018_152811_usti-zpravy_alh

+1/0
18.10.2011 20:50

Světlonoš_v01

Re: Hon na čaodějnice pokračuje

když tady psávali každý den o Paroubkově pedofilii, tak ti to taky vadilo?

0/0
18.10.2011 20:51

midou

je to tak

bystře jste poznal že tou kampaní Klause nikdo pochválit nechtěl...:-)

0/0
18.10.2011 20:17

JardaM

Skvělé kolego

Přes své mládí máte rozum na pravém místě. Pojmenoval jste to zcela přesně Ode mne máte karmu.

Velmi podobný názor zde

http://moucka.blog.idnes.cz/c/206844/Proc-jsme-svedky-nechutneho-honu-na-carodejnice-v-ceskych-mediich.html

+6/0
18.10.2011 19:33

Tomáš Kupec

Re: Skvělé kolego

Děkuji. Vážím si toho. Budem za ideofanatiky a podobně, ale ode mě máte rovněž karmu. [>-] :-)

+1/0
18.10.2011 20:02

Světlonoš_v01

fakta neokecáš, hošíku

http://aktualne.centrum.cz/domaci/zivot-v-cesku/clanek.phtml?id=650485

http://zpravy.idnes.cz/ctyri-mrazkovi-spolupracovnici-a-pratele-dostali-prezidentskou-milost-1ox-/domaci.aspx?c=A100112_202207_domaci_vel

http://zpravy.idnes.cz/klaus-podnikatel-kratochvil-neznam-d67-/domaci.aspx?c=A080424_110009_domaci_hos

+6/0
18.10.2011 19:31

Kurri22 - III.

Proboha

Takže když je nařčen Klaus, musí jít o komplot?

A uvědomujete si vůbec, jak jsou hloupé řeči o lokajích a podobně? Asi ne.

+2/0
18.10.2011 19:29

Já rád játra

Re: Proboha

Ta zkorumpovana policistka rekla ze si milost koupila v prezidentske kancelari, ne od Klause. Z nejakeho zahadneho duvodu mnozi lide povazuji Klause a jeho poskoky za jedno telo a jednu dusi. Asi neco jako trojjedinost bozi. ;-D

+1/0
19.10.2011 0:12

donmiguel

V.. Klaus versus V Havel

Havel je v civilizovanem demokratickem pojem, Klau je spis za saska

+2/0
18.10.2011 19:16

DAVIDIANUS

Re: V.. Klaus versus V Havel

Ale tvůj příspěvek svědčí o tom, že tvým vzorem je spíš Václav Klaus....

+1/0
18.10.2011 19:18

djelem

Re: V.. Klaus versus V Havel

A vodkad pises kompadres ?[>-]

+1/0
18.10.2011 19:22

Jirka1938

Re: V.. Klaus versus V Havel

Havel je typicky vudce ceskeho naroda, ktery chodi k nemeckemu cisari a slibuje mu vasalstvi, jestlize ho cisar podpori v jeho vedouci posici. Klaus zastava nezavislost bez poklonkovani k cizim velmozum.

+5/0
18.10.2011 20:26

Tomáš Kupec

Re: V.. Klaus versus V Havel

jj ten Boleslav mel neco do sebe ...

+1/0
18.10.2011 20:28

Tramp_007

Možná byste

měl, nezaměstnaný absolvente, změnit směr. Spíš vás zaměstná Schwarzenberk než Klaus.

+1/0
18.10.2011 19:08

Tomáš Kupec

Re: Možná byste

Jak to myslíte?

0/0
18.10.2011 19:10

DAVIDIANUS

Re: Možná byste

Asi myslí, lokaj nebo zahradník na Orlíku :-)

0/0
18.10.2011 19:17



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.