Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Astaroth

pravda a laska

Jmenovane sice mnohdy utoci na zdravy rozum, hlavne v ekologistickych zalezitostech, a na soudnost publika, co se tyce jejich panoptikalnich exponentu typu Holubove, Biomasy, Peheho a Mejstrika ale co se tyce duhovosti a rozmanitosti spolecnosti, tam maji pravdu, proc nechtit prejmout to lepsi z cizich kultur?

0/0
18.8.2011 10:18

Higen

Re: pravda a laska

Děkuji za důležitou otázku. Národy, společnosti a jejich kultury by mezi sebou měli hledat porozumění a toleranci. Lidé by se měli snažit učit od těch druhých, pochopit je a umět tolerovat. Ovšem pravda a láska, ta se snaží lidem podsunout jiné kulturní zvyklosti silou a agresivně, nepřirozeně skrze vůli jednotlivých kultur. Uměle vyvolanou migrační politikou ředí jednotlivé národní zvyklosti. Rozhodně podle mého nedochází k hledání porozumění, naoapk dochází ke střetům, které degradují celou lidskou společnost. Národy by měli mezi sebou komunikovat, měli by se přátelit a učit navzájem, ano. Ovšem je nešťastné, myslet si, že by smíchání dvou nebo více různých zemí např. Česka a Indie vytvořilo mezi oběma kulturami porozumění, nastal by pravý opak. Společnost má literární i jiné zdroje seznámit se s indickou kulturou, nechme tedy na ní, ať si přirozeně vybere, který prvek se ji z té indické líbí a který ne, a jestli jej chce naše společnost přijmout za své.

Autor

0/0
18.8.2011 12:55

marek,voksay.idnes

přidejte se ...

založena skupina na fcb i ohlášena událost tamtéž  navzdory všem

farizejským politicko-korektním gaunerům :

http://www.facebook.com/groups/245562835476192/  ........  dejte najevo

zelenému Liškovi, že jeho rektální alpinismus vůči této vládě pokrytců nás neoblbne

0/0
18.8.2011 9:59

Anon

W A R !

Zabojujem si. ;-)

0/0
18.8.2011 2:56

Higen

Autor

Děkuji všem za komentáře a to jak za ty kladné, tak za ty oponující.

[>-]

0/0
18.8.2011 2:30

Brutvann

Naprostý souhlas !

R^R^R^[>-]

0/0
17.8.2011 21:45

hanah7

karma

s textem se plně ztotožňuji. Pokud jde o vyjádření ministra  spravedlnosti Pospíšila, nevěřila jsem vlastním uším. On je skutečně přesvědčen, že politici, kteří byli zvoleni, mohou urážky a nadávky běžně používat....

Jsem velmi zvědavá, co se ukáže jako skutečný důvod Kalouskovy hysterie.

0/0
17.8.2011 20:00

Dita_1

***

Nemuzu si pomoct, ale tyhlety vyhrezy nitra ruznych ultrapravicovych ultrakonzervativcu jsou jakesi.. orwellovske.

Pro me za me si vyznavejte konzervativni hodnoty, nikdo Vam v tom nebrani. Potiz je v tom, ze ruzni Batorove, Seminove, Hajkove, Jochove apod. chteji svuj zpusob zivota vnutit ostatnim. To ideu individualismu jaksi popra, ze ano.

+2/0
17.8.2011 19:22

Kruton

Re: ***

idea individualismu se popírá sama, protože bez lidské společnosti neexistuje žádná individualita.... Z té skupiny bych vyjmul Jocha, který skutečně není žádným ultraultra, ale je zcela v demokratickém pásmu politických názorů.

0/0
17.8.2011 19:25

Dita_1

Re: ***

Ja ten individualismus nevytahla, to autor ;-)

Co se tyce Jocha, tak pokud se nemylim, je to prave on, kdo by rad udeloval volebni pravo za vlastenecke zasluhy - vojenskou sluzbu, v pripade zen porozeni alespon dvou deti. I kdyz pravda, proti Seminovi to vlastne zadny extrem neni, ten dokonce povazuje volebni pravo zen za zbytecne.

+1/0
17.8.2011 19:33

Kruton

Re: ***

ano to se píše a je to demagogie, šlo o politickou úvahu o tom, co by se mohlo stát, až bude evropská civilizace v troskách.. Nikdy to neprosazoval jako svůj názor. To jen jeho odpůrci vytrhli pár vět z jeho úvahy. Ovšem věřit tomu můžete, pokud nemáte dostatek relevantních informací.

+1/0
17.8.2011 19:47

Martin Kavka

Re: ***

Jak jej chteji vnutit ostatnim?

0/0
17.8.2011 20:26

Tramp_007

Blabol...

pravda, laska, kosmopolite.....to jsou kecy.

+1/0
17.8.2011 19:14

sampis

Opět motáš konzervativismus

a individualismu? Ačkoliv ti bylo nesčetněkrát předloženo, že jsou to neslučitelné ideologie? Kruton má právda. Vlastenectví je přímo protikladem individualismu.

+1/0
17.8.2011 18:53

Martin Kavka

Re: Opět motáš konzervativismus

Opravdu? To je novinka

0/0
17.8.2011 20:18

Martin Kavka

Re: Opět motáš konzervativismus

Mimochodem mychas neco co dotycny nerekl.

0/0
17.8.2011 20:20

Martin Kavka

Re: Opět motáš konzervativismus

Michas. Oprava

0/0
17.8.2011 20:24

Kruton

Něco o té ideologii

Bátora jako konzervativec a nacionalista pravděpodobně nebude velkým individualistou. To se jaksi vylučuje a konzervatismus (i národovectví staví národ nad individuum) je z podstaty kolektivistická ideologie. Je to trochu paradoxní když se podíváme na osobu Karla Schwarzenberga, který je nejen jako člen významného českého rodu součástí historie tohoto národa daleko více než kdo jiný v našem politickém rybníčku, ale i jeho vystupování, společenské postavení, sociální vazby  a názory z něj dělají "konzervu" par exellence. Jde pravděpodobně právě pouze o to, že (možná právě pro nepopiratelný konzervatismus) nemá Klaus K.S. rád. Bátora jako jeho protlačený kámoš a asi důležitá figura jeho budoucí Klausovi libertariánsku-ultrakatolicky-nacionalisticky-konzervativní strany se snaží udělat svému šéfovi na hradě radost. Navíc Bátorovo chování není zcela v souladu s konzervativní představou vystupování státního úředníka.

+1/0
17.8.2011 18:30

apoc9

Re: Něco o té ideologii

Karel Schwarzenberg směšná figurka Kalouska a konzervativec ;-D;-D;-D

0/0
17.8.2011 18:51

sampis

Re: Něco o té ideologii

Téměř všichni konzervativci jsou směšné figurky.

+1/0
17.8.2011 18:54

Kruton

Re: Něco o té ideologii

konzervatismus je opak revolucionářství, pravděpodobně běháte ve volném čase s rudým, černým nebo hnědým praporem......

+1/0
17.8.2011 19:00

sampis

Re: Něco o té ideologii

Ne, mám ho ve skříni. Nač se namáhat, když to zatím k ničemu není.

Mimochodem, rudá i hnědá jsou taky konzervativci, takže úplně tak to nebude.

0/0
17.8.2011 19:02

Kruton

Re: Něco o té ideologii

rudá a hnědá jsou konzervativci? tomu nerozumím..

0/0
17.8.2011 19:05

sampis

Re: Něco o té ideologii

http://www.politicalcompass.org/analysis2

0/0
17.8.2011 19:08

Kruton

Re: Něco o té ideologii

všechny tyhle zjednodušující modely jsou nanic.... Fašismus se všemi variantami a komunismus jsou, byli a budou proti tradičním (konzervativním) hodnotám...

+1/0
17.8.2011 19:12

sampis

Re: Něco o té ideologii

Částečně ano. Přesto jsou sami konzervativní. Zrovna u fašistů je to podpora rodiny atd atd. Na toto téma toho bylo řečeno už hodně, nemá smysl to rozmazávat. Navíc, my se asi neshodneme, ale můžeme se o tom bavit. Bohužel, o autorovi to říct nelze.

+1/0
17.8.2011 19:14

karel

Re: Něco o té ideologii

to ještě neznamená že tomu nerozumějí jiní

0/0
17.8.2011 19:26

Kruton

Re: Něco o té ideologii

o vztahu totalitárních ideologií vůči konzervatismu se můžeme pobavit, ale pochybuji, že najdete dost argumentů pro nějaké ideové spojení.

+1/0
17.8.2011 19:31

Faustino

Re: Něco o té ideologii

Byl Ježíš konzervativec?

0/0
17.8.2011 19:18

Kruton

Re: Něco o té ideologii

pravděpodobně neznal dnešní spektrum politických ideologií....

+1/0
17.8.2011 19:20

sampis

Re: Něco o té ideologii

Ježíš byl hipík. Nosil dlouhý vlasy a nepracoval ;-))

+4/0
17.8.2011 19:26

Kruton

Re: Něco o té ideologii

áááá  Červený trpaslík... ;-D

0/0
17.8.2011 19:29

Petr-007

Přesně

Národovectví a individualismus se vylučují. Stejně tak je nesmyslné ve sporu představitel významného šlechtického rodu vs s prominutám plebs tvrdit, že konzervativnější straně je Bátora. Jen čekám na dobu až se začnou dělat s ateistů představitelé klasického konzervatismu :-)

0/0
17.8.2011 19:01

DADAnce

Re: Něco o té ideologii

R^R^

0/0
17.8.2011 23:08

Livrak7

Zajímavé, kdo řekne pravdu, letí.

Odrovnali Čunka, odrovnaj Bátoru. Za to Kocába se zbavit nemohli ani bohovi. Ráth se naurážel jak mohl a kdekoho a taky nic.

0/0
17.8.2011 18:20

Kruton

Re: Zajímavé, kdo řekne pravdu, letí.

Rath má politický mandát, toho jaksi odvolat nemůžou, kdežto Bátora je pouhý úředník na MŠ a jako takový má být především loajální vůči státu a jeho představitelům a ne se veřejně vyjadřovat urážlivě o významném členovi vlády a zvláště se ryze politicky vyjadřovat k politickým tématům.

+1/0
17.8.2011 18:33



Bohyně v teplácích od Armaniho

Petice

Na co je hrdá ta, která má tepláky pro všechny příležitosti? Přečtěte si rozhovor se Zuzanou Hubeňákovou.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.